.

Var en riktigt trevlig kväll igår. Mathilda lyckades ställa till med en kanonbra 18årsfest. Mercis beaucoup för det. Idag har jag slöat hos världens bästa mami som lagade kyckling till mig, pusspusspuss! Tog en promenix in till stan för att åka hem till Örebro, sov från och till i princip hela resan, det var väl tur att jag vaknade på rätt ställe. Har inte gjort så mycket här hemma, ätit lite. Marcus har gått och blivit sjuk med, svininfluensa? Nu börjas det hörrni..
Sitter och pluggar just nu, har en hel del kvar att läsa, men är man så dum som jag och skjuter upp det till sista kvällen så får man helt enkelt skylla sig själv. Imorgon börjar jag 0915 (läs:1315) vi ska arbeta med gruppuppgiften till seminariet som är på torsdag, sedan är det en föreläsning mellan 1315 - 1500. Ne, jag borde återgå till läsandet så att jag får gå och lägga mig någon gång.

Natti.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0