Bakning

Efter att ha tänkt göra det hela helgen men inte kommit till skott så fick det bli nu istället. Har inte så mycket plugg att göra så tänkte passa på. Nektarinpaj blev det, jag har en förmåga att be Marcus köpa frukt för att sedan inte äta något utav de, så gjorde en god gärning och gjorde paj på dem istället. Ingen aning om det blir gott eller inte.

Har varit en skön dag idag, hade föreläsning mellan 0915 - 1050 ungefär, mycket intressant och föreläsaren var duktig. Sen var det föreläsning 1115 - 1200 om biblioteket, inte lika intressant..
Nu sitter jag och väntar på att pajen ska bli klar, sen ska jag göra klart seminarieuppgiften. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på i min ensamhet, Marcus ska jobba och sen iväg på något annat jobb så han kommer inte förrän kl nio ikväll. Får slänga mig i soffan och slötitta på lite tv kanske..

Har för övrigt funderat på att eventuellt åka hem i helgen, om några av mina vänner är hemma, ni som läser let me know! Kanske lite partypary kan gå att ordna. På tal om det så är det pubrunda på onsdag som jag nog ska gå på, kan bli riktigt roligt, tur jag börjar 1315 på torsdag..


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0