Äntligen helg

Varit en jobbig dag. Var riktigt segt efter lunchen, och föreläsningen var inte särskilt rolig den heller. Nu är jag hemma dock, äntligen :) Ska plocka undan lite och så, ska sätta på en träningsdvd jag har här med och röra på fläsket lite. Senare ska jag sätta igång med seminarieuppgiften som ska vara inne på onsdag då vårat första seminarie är. Universitetstiden är så otroligt mycket annorlunda än gymnasietiden, hallelujah, eget ansvar är två nyckelord helt klart. Vi blev indelade i grupper idag, och vilken grupp sen, hade skitroligt verkligen. Tror att det kommer fungera riktigt bra.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, känner bara för att ligga hemma i soffan och bara ta det lugnt. Man uppskattar verkligen soffan efter en vecka på universitetet (; Funderar på eventuell utgång imorgon men mja, vi får se.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0