Oktober

Redan ny månad. Har gått socionomprogammet i exakt en månad idag. Har fungerat bra hittills måste jag säga. Till alla er som inte läser på högskola, gör det, det är superroligt! :) Det är jobbigt och tufft, men som sagt väldigt roligt. Har idag i skolan haft kommunikationsövningar, var lite nervöst innan man visste vad det innebar men det gick vägen det också. Har här hemma försökt läsa i (Insane) Payne som Gorjan sa. Han är inte lätt att förstå den där Malcolm alltså, men förhoppningsvis byts det lite idéer imorgon när vi ska träffas med gruppen.

På lördag ska Evelina och de komma och hämta mig här i Örebro för att ta med mig hem till Örebro och fira mig, tror jag, jag har ingen aning :) Ska bli jätteroligt iaf, ser verkligen fram emot det <3 På söndag ska jag bli firad utav familjen, för att sedan åka tillbaka hem till Örebro på kvällen. Och på måndag så är det min dag, spännande! (;

Har även suttit och lekt lite med lösnaglar nu ikväll;

Kommentarer
Postat av: peso

jajaja :) jag kommer och hämtar dig!

2009-10-01 @ 23:52:32

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0