Min sista kväll som 18

Haha, feels amazing hörrni. Skämt åsido, det där med att fylla år är inte alls lika roligt längre som det var när man var liten. Men jag ser ändå fram emot morgondagen :)
Gårdagen var hur grym som helst, skitroligt att bara vara de gamla vanliga. Minns inte senast de bara var vi sju. Kvällen avslutades inne på Björnes där jag även igår fick träffa en massa folk man inte träffat på länge.
Idag blev jag firad hemma hos mamma, fick pengar och ett fint smyckesträd, har redan ställt fram det och hängt smycken i det! :)

Jag och Mackan åt pizza nu ikväll, båda två har varit lite halvbakfulla. Sitter och kollar på The Bourne Ultimatum nu, ska nog lägga oss snart. Skola imorgon 0915, skönt med sovmorgon på sin födelsedag..............

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0