Hannah 24 år

Grattis till dig min fina vän. Hoppas att din dag varit bra och att kakan satt fint! :)

Har jobbat med gruppen hemma hos mig idag, det lossnar mer och mer känns det som, tror att detta kommer gå galant och att vi kommer vara klara i tid. Håller just nu på och gör mig iordning, ska på sexparty halv sju. Kommer bli riktigt skojigt tror jag. Ska dock inte dricka något eller gå till Strömpis efteråt. Jag sparar mig!

Imorgon ska vi vara lediga, de som ska festa ikväll hade önskemål om detta, mesar! :D Men en ledig dag tackar man självklart inte nej till. Ska dock bege mig till Campushälsan för att få en tid till att kolla upp min fot. Har haft ont i den i tre veckor nu så kan vara dags att ta reda på vad det är.

Ha en bra dag allihop! :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0