Good morning Orebro

Mja, äntligen fick man sova ut lite. En fördel med att börja 1315, den feta nackdelen är ju naturligtvis att jag inte slutar förrän 1700. Gud, ge mig styrka.
Ska läsa lite när jag kommer hem, ska se om det står något i litteraturen om psykisk ohälsa. Dags att sätta igång med fältrapporten imorgon nämligen. Ska bli spännande att se hur det går.

Denna helgen kommer nog förövrigt bli den tråkigaste på länge, Marcus ska plugga hela helgen och jag sa inte göra något. YEY, vad roligt. Det löser sig säkert, hoppas jag.

Nu börjar det bli dags att klä på sig och även äta lite lunch. Ska träffa Kristina vid 1300 sedan innan föreläsningen.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0