19

Haft en underbar födelsedag. Dagen började med att Marcus kom in med frukost på sängen + ros och ett paket. Han sjöng så vackert :D Fick ett jättefint halsband som jag invigde direkt. Sen var det dags för lång skoldag, 0915-1500. Grym föreläsare, dock för lång föreläsning. Hade kommunikationsövningar sista delen av dagen och jävlar vad roligt vi hade denna gången. Vet inte om någon av mina kära gruppmedlemmar läser min blogg men ah vad grymma ni är, allihop :)
Kom hem efter skolan och åt tårta, fick ett paket till av Mackan som innehöll alldeles för mycket pengar, jag vet inte vad jag ska säga. Du är det finaste jag vet. <3 Har iaf nu beställt en ny telefon, HTC Hero white. Spännande, spännande, hoppas bara att det nya simkortet också kommer inom kort.

Har precis varit iväg och handlat lite, inväntar födelsedagsmiddag. Ska sätta på nån bra film också, sen är det bara du och bara jag hela kvällen.

Tusen tack för alla gratulationer på Facebook och via sms. Stor puss och kram på er.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0