YEY

Igår vart man färdig med hemtentan. 3 dagar innan deadline. GOOD JOB Malin. Känns jäkligt skönt att ha ett par lediga dagar.  Idag har jag umgåtts med Hannah, kikade tv och hade det allmänt trevligt. Jag bjöd till och med på mat, JAG bjöd på mat. Jag gör framsteg alltså.

Ska sova själv för första gången i lägenheten inatt, känns lite sådär faktiskt, men imorgon kommer Marcus hem igen. Får sätta på en film eller så, så klockan blir lite mer tror jag =)
Fredag ska hemtentan lämnas in, senast kl 1400. På kvällen ska jag och Hannah dricka lite skumpa och äta god mat för att FIRA. Duktiga har vi varit.

På lördag väntar Mariestad, ska festa, då jäklar blir det också att fira, ställ in er på det kära vänner =)

Kommentarer
Postat av: peso

yeeeeeeeeey :D ses i dimman! <3

2009-11-05 @ 19:17:49

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0