Fredag

Har städat lite nu på morgonen och även avnjutit (inte) en frukost med havregrynsgröt och björnbär. Det nya livet rullar på, det är inte så roligt dock, äter saker som kaniner gör, yum. Ska unna mig ett glas julmust idag iaf framför idol. Snacks får bli apelsin å banan.

Väntar förövrigt med spänning på att resultatet på min hemtenta ska komma ut, antingen så blir det en bra fredag eller så blir det en riktigt dålig fredag..
Imorgon hade Marcus iaf bokat biobiljetter till oss, och om det går bra på min tenta och på hans tenta idag så blir det lite oxfilé på kvällen. Yey :)

Saknar mina fina vänner hemma i Mariestad, jag kommer inte komma hem förrän den 19 december så om ni inte har något för er någon dag så är ni vaaaaaaaaarmt välkomna att hälsa på mig en sväng :) <3


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0