Underbart att inte ha något att göra

Vilken otrolig frihet, att komma hem, sätta sig på altanen med min nya bok som jag läser och ett glas cola och veta att jag behöver inte göra N Å G O N T I N G, inte någonting alls, om jag inte vill förstås, och det vill jag ju inte. Ne, har nu efter två timmar på altanen förflyttat mig in till min säng istället, fortfarande med ett glas cola bredvid mig, börjar kännas som
7:an, 8:an och 9:an nu när jag och Paulina tiggde om pengar varje dag för att kunna dricka cola, varje dag.. Jag försöker inbilla mig att det är den enda last jag har, jag röker inte, snusar inte, super inte (så ofta) osv osv..

Nackdelen med att inte ha något att göra är att jag inte vet vad jag ska göra nu...

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0