Finally

Då har man äntligen gjort sitt sista prov på Vadsboskolan. Ska endast dit en gång till, nästa fredag för att rensa ur skåp och gå på mösspåtagning. Känns jäkligt galet måste jag nog få erkänna.
Sitter här och slappar, (som om jag inte kommer göra det i ca 3 månader till nu framöver). Ska packa klart det allra sista nu ikväll, och bilen avgår mot Skavsta imorgon ca kl 9, och planet 1415. Ni kan ju ägna en yttepytte tanke till mig, som ska ligga på en vit sandstrand med 30 graders värme, strålande sol och en massa god mat. Hörde att det skulle regna nu i Sverige ca en vecka framåt ;)

Ha det bra i Sverige så ska jag ha det riktigt bra på Mallis.
Ses om en vecka.

Kommentarer
Postat av: veronica

Nu hade du allt fel, här har de vart 30 grader och skinande sol hela helgen! :)

2009-06-01 @ 16:20:00
URL: http://vstridh.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0