ÄNTLIGEN

Nu sitter jag i våran nya lägenhet, det bara kliar i fingrarna.... Ska byta klädsel på soffan, sätta upp tavlor, sätta upp andra grejer på väggarna, hänga upp gardiner, äta, se på tv.. osv osv osv.. Blir nog ett glas vin samtidigt tror jag för att lätta upp stämningen lite. Imorgon ska vi en sväng in till stan för att kika på en spegel att ha i sovrummet, sen sa Marcus något om grill med några andra här i området tror jag, får se vart det slutar, är ju faktiskt både Eurovision och Robinson som man inte får missa. Försöker övertala honom om att vi ska fira våran första helg tillsammans i lägenheten med massa god mat och kanske lite Ben & Jerrys, går bättre än förväntat faktiskt!

Ska skriva yttepytte engelska i helgen med, det kan faktiskt vara det allra sista jag gör i skolan, detni!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0