Studentvecka

Yey. Igår var det fyllebrännboll, blev en riktigt lyckad kväll, var dock hemma hyfsat tidigt ändå pga att det inte fanns någonstans att ta vägen. Vaknade bakfull i morses, var precis så jag lyckades få i mig middagen med klassen nere på Hamnrestaurangen, men det var mysigt ändå. Ska lägga mig tidigt idag med tänkte jag, imorgon är det fest nästan hela dagen och beachparty på kvällen, får se om vi kommer så långt, har inte varit på ett enda beachparty faktiskt. Torsdag är det dags att klä vagnen och på fredag är det dagen D, studentdagen. HOPPAS HOPPAS HOPPAS på bra väder annars tar jag inte studenten som Johanna sa. Nåja, ska nog lyckas ta mig igenom dagen även om det är dåligt väder.

Godnatt.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0