Morgon

Mja, nästan iaf. Gick upp för sisådär en halvtimme sen, har diskat och ska snart ta med frukosten ut på balkongen. Riktigt gött väder, nackdel med att bo i lägenhet är dock att man inte kan gå ut och sätta sig. Eller det kan jag väl men då är risken stor att jag inte hittar hem igen.
Idag kommer Marcus mamma, låtsaspappa och lillebror hit. De ska på bio ikväll här i Örebro och åker hem imorgon eftermiddag, så då passar jag på att åka med dem hem, så sparar man pengar på den biljetten hem. Imorgon kväll vet jag inte riktigt vad som väntar, kanske skulle spendera lite tid med min kära familj. Lördag är det kalas hemma hos Glansk. Och på måndag så ker älskling till Belgien för att gå på Rock Werchter. Mjahaja, jag fick inte följa med.

Nu, frukost.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0