FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Ännu ett viktigt moment i livet som är avklarat. Jag har äntligen tagit studenten. Var en otroligt bra dag igår, trots att det regnade i princip hela dagen, det var bara att bortse ifrån vädret och fokusera på att allting faktiskt var på väg mot sitt slut. Fas ett i livet är nu färdig och jag är snart på väg in i nästa, ska spendera de närmaste två månaderna i något slags limbo men i augusti så startar nästa. Det är ju faktiskt då som det riktiga livet börjar med samboliv, fattigt studentliv, universitet och mycket annat. För även som jag otroligt gärna vill stanna kvar i den fas som jag befinner mig i just nu så lockar nästa fas allt mer och mer, men inte glömmer jag det som varit för det, eller dem som har varit med mig på vägen. Och faktum är ju att de vänner som man vill ha fortsatt kontakt med, de har man fortsatt kontakt med. Annars så är det kanske helt enkelt inte meningen. Men nu har jag en hel sommar framför mig som jag ska spendera med de som ligger mig närmast om hjärtat. Vad som händer sen, det märker vi.

Tack alla underbara människor för alla underbara (skol)år och minnen. Ni är guld värda.
Cornelia och Johanna, all kärlek.

Kommentarer
Postat av: cornelia

<2

2009-06-15 @ 20:18:21
URL: http://ankeborgen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0