Du måste finnas

Spenderat en hel del tid med min älskling nu de senaste dagarna och jag måste säga att jag tror att samboboendet kommer att fungera utmärkt. Kommer bli både jobbigt och tomt utan honom när han ska åka till Belgien på tisdag och vara borta i tio dagar. Men saknad är bra, längtan likaså. <3

Sitter här nu och kollar på Vad blir det för mat. Per Morberg är lite av en idol faktiskt, ritkigt skön snubbe. Maten verkar vara god också. Ska egentligen se filmen som börjar kl 2100, ingen aning om den är bra men har inget annat för mig så why not. Morgondagen ska spenderas i solen och på kvällen åker jag hem till Marcus och när han åker på tisdag så ska jag åka med tjejerna och sola och bada någonstans. Mysigt.

Ciao.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0