Burn baby burn

Vid halv elva så hämtade Evelina och Robin upp mig. Vi åkte och köpte lite smått och gott för att sedan åka till Sandviken och lägga oss. Orkade inte ligga alltför länge utan jag var hemma runt två igen, men hann bli lite bränd ändå, skönt. Kvällen har jag spenderat framför Förhäxad säsong sex. Yes, jag är en nörd, jag vet. Men det gör absolut ingenting. För att inte tänka på att min pojkvän är på en konsert där 80.000 andra människor är, där allting kan hända så behöver jag lite magi.

Känns hemskt att säga men jag hoppas faktiskt på att det ska bli lite dåligt väder imorgon, så att man kan andas lite bättre luft. Det behöver bara regna imorgon, sen kan det gärna få bli sol igen!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0