Belgien

Sade hejdå till min kära pojkvän för ca 20 minuter sen. idag åker han och två kompisar på en slags tågluffar/festivalresa ner till Belgien. Första stoppet blir dock Amsterdam. Han lär få det grymt kul med artister som Coldplay, The Killers, Kings of Leon, Lady Gaga, Katy Perry osv osv osv.. Jävla ungen :) Kommer sakna honom mycket men nästa fredag är han hemma igen.

Idag ska jag spendera tiden på stranden med Evelina, Robin och Malin. Kommer bli skönt, gött med lite omväxling istället för att bara ligga i trädgården hela tiden. Kanske att man badar också? Sen ska jag hämta ut ett paket idag, där ligger mina converse + en ny tröja. Alltid lika roligt att shoppa för pengar man inte har. ;)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0