Be kind rewind

Förra veckan var en grymt bra vecka, och det kunde omöjligt ha varit en bättre avslutning än den vi hade, balen. Hade skitroligt hela kvällen och vaknade utan bakfylla på morgonen, perfekt! Fortsatte dagen med lunch på Mumma och sen hem och ta det lugnt. Idag har jag varit riktigt kreativ och gjort alla mina tack-kort till studenten. Var riktigt roligt faktiskt, inget kort är det andra likt. Nu ikväll blev det en pizza på Valentino med Frida, Malin och Amanda. Syftet var att säga hejdå till Frida som åker till USA i natt, have a fuckin' great holiday. Har precis kikat på film, Taken, var helt okej, förväntade mig lite mer dock eftersom att alla säger att den skulle vara så bra.

Sommarlovet har nu dragit igång och det känns väl, tja, okej. Har inget jobb, försöker dock intala mig att jag verkligen BEHÖVER den här lediga sommaren innan jag (förhoppningsvis) börjar plugga. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, och tänk om jag inte kommer in och får gå sysslolös ännu längre? Hemska tanke. Får spendera sommaren med att gå ner ett par kilo, vad händer när jag gjort det då? Back to doing nothing.

Njae, godnatt.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0