världens bästa/sämsta sommarlov?

Mja. Bästa med tanke på att det antagligen kommer vara den sista lediga sommaren på många, många år. Sämsta för att jag är ledig, inget att göra, inga pengar osv osv. Alla andra jobbar och tränar men inte jag inte. Går upp på morgonen, rör på fläsket i motionscykeln, solar, ser på Förhäxad, äter, dricker osv osv. Sköna dagar absolut, men det ger inte så mycket i längden faktiskt. Älskling kommer inte hem förrän nästa fredag, det är en stund dit. Får hoppas att mina tjejer har någon ledig dag här snart så att jag inte blir helt asocial här hemma. En liten fest här snart vore ju kanske något?

För övrigt så är det ungefär sju veckor kvar tills jag flyttar, give or take.
Nästa vecka någon gång så får jag antagligen reda på om jag kommit in eller inte, håll tummarna!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0