Tatuering

Börjar bli riktigt sugen på en fjärde tatuering. Har väldigt svårt för att bestämma mig dock, någonting på latin igen kanske, skulle vilja ha någon bön av något slag men det är inte så lätt att hitta. Har även funderat på en skyddsängel eller så, eller bara något litet ord till på latin. Ja, ni hör ju. Får fundera på det där lite till innan jag lägger mig under nålen igen.

Har precis stoppat i ännu en skiva av Förhäxad, är inne på sista säsongen nu, kommer bli tomt utan det ;) Får hitta en annan serie att fördriva tid med. Imorgon ska jag fika med mina kära vänner, Frida har ju kommit hem från USA! Förövrigt så kommer älskling hem på fredag, yey!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0