Meet Joe Black

Denna dag har inte varit särskilt händelserik alls, har kollat på två filmer och är nu inne på min tredje. Eftersom det är lördag så får man äta onyttigt, vilket innebär att jag har hällt i mig Cocacola.  Detta resulterar i att jag nu inte kan sova så jag får titta på ännu en film. Lotten föll på Meet Joe Black, den sista man vill se innan man somnar, förutom Mackan såklart ;) är ju Brad Pitt. Kanske man drömmer om honom sen, vem vet?

Imorgon/idag kommer förövrigt Frida hem ifrån the united states. Hoppas på att träffa alla tjejer igen inom en snar framtid, innan jag blir alldeles asocial här hemma som sagt.

Nu, Brad Pitt.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0