Gammal?

Vet inte om jag börjar bli gammal eller om det kanske helt enkelt är så här man ska vara när man är tonåring? Är trött 24/7 och är hungrig ungefär lika mycket. Får dock inte sova och inte kan jag vräka i mig mat hela dagarna. Tacka vet jag er med bra ämnesomsättning (läs Johanna och Cornelia ;), tänk om man vore som er!

Nu ska jag försöka sova iaf, vilket innebär att jag kommer ligga vaken till ca halv 2, för att sedan bara få sova ungefär 4 timmar. Kommer vara i toppform lagom till mitt prov imorgon.

Det finns något positivt iaf, 20 dagar kvar tills jag har två veckors lov, och jag och Mackan håller på att leta lägenhet. Not bad.

Kommentarer
Postat av: cornelia

Då delar vi samma problem Malin, om jag fick bestämma så skulle jag äta och sova omvartannat, resten utav mitt liv tror jag, (kanske pöka lite också?)

2009-01-20 @ 19:21:42
URL: http://ankeborgen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0