Sömnbehov

Tror att jag har utvecklat någon slags fobi för söndagar, eller rättare sagt söndagsnätter. Sover ingenting verkligen, ligger bara och väntar på att klockan ska bli 0610 så jag kan gå upp. Hoppas att jag får sova inatt iaf.
Denna veckar väntar EU-rollspel, inte så mycket mer. Nästa vecka är det sportlov och veckan efter det så är det projektarbetsvecka, vilket innebär två veckors lov. En utav dem kommer spenderas i Örebro, bra övning inför vårat kommande samboliv kanske...

Har även fått en bil i allahjärtansdagspresent, älskling, vad är jag utan dig.. :)

Kommentarer
Postat av: marjo

fick du en bil i present???? Tell me!!!!

2009-02-03 @ 18:10:11
URL: http://nieminenm.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0