Try sleeping with a broken heart

Alicia Keys hon kan hon minst sagt.
Sitter och skjuter upp allt som jag behöver göra, går rätt bra faktiskt. Noll självdisciplin just nu. 2 skoldagar kvar är det enda jag har i huvudet, om bara den där jävla fältrapporten kunde bli klar också så vore livet frid och fröjd sen.

Har gruppat idag, gick väl sådär tyvärr. Ingen av oss som orkar fokusera längre. Snart klart, SNART klart.

Har gått ner 3 kg på 3 veckor. Tycker det går lite för långsamt men. Har lite småångest inför kommande juldag och nyår dock, det är inte lite kalorier man häller i sig under den dagen. Förhoppningsvis ska jag väl undvika att gå UPP i vikt iaf. Och även om jag skulle göra det så är det med stor sannolikhet värt det. Några utav årets höjdpunkter som väntar ju! :) Bara att ta nya tag senare isf.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grym låt att henne. Älskar den :)

2009-12-14 @ 21:39:31
Postat av: lugg

jaa ellerhur. Satte på hennes album igår på spotify å fastnade direkt för den. Nu ses vi snart btw :)

2009-12-15 @ 08:28:45
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0