Slut på friheten

Har idag haft julafton nr 3 tillsammans med mina fina pojkvän. Har saknat dig!
Har kikat lite på The Bodyguard nu ikväll, en film man aldrig tröttnar på vill jag lova. Ska snart lägga mig, tänkte vara flitig och gå upp runt 8 imorgon då hemtentan kommer ut. Ska jobba med den dag och natt så att man är hyfsat klar till nyårsafton, men vi får väl se, med min tur så kommer tentan vara apsvår säkert.. Ska åka med Marcus in till stan en sväng sedan också, innan han åker till jobbet. Behöver ett svart nagellack sen tänkte jag kika på ett par ringar til nyårsafton..

Juldagen var great förresten, kan inte bli annat med mina fina och fantastiska vänner. <3
Och på tal om fina och fantastiska vänner, hej Marjo hjärtat :)

Nu är det sängen.


Kommentarer
Postat av: Marjo

Love u. Tack för allt de senaste dagarna... Du är guld värd!

Saknar dig..... :(

2009-12-28 @ 15:48:53

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0