Lykke Li

There's a possibility.... nanananana...


Sitter och skriver ner en intervju från en inspelning på telefonen. Skitjobbigt, tar sin lilla tid vill jag lova.
Har haft redovisning i skolan idag, gick mucho bueno. Pratade ihop oss om fältrapporten lite efteråt. Har inte mycket tid alls till den, nästa vecka går jag varje dag, 9-15, 9-16, 9-17 osv. Kuljul.
Marcus har åkt iväg med, ska opereras imorgon så jag får sova själv. Likadant på lördag, hur ska detta gå?

Ska fortsätta skriva nu, imorgon har jag föreläsning från 915-1600!!! Ska lyssna på hur vetenskapen uppstod osv i 6-7 timmar. Jag hoppas innerligt att han inte håller på och pratar så länge, vår käre Nicolai.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0