IDOL

Yey, grattis till Erik. För en gång skull spelade det ingen roll vem som vann faktiskt. Båda två har gjort ett sjukt bra jobb genom hela serien.

Igår köpte jag klart alla julklappar sen promenerade jag hemåt med väskor och kassar och allt vad det var. Nu är det klart iaf. Bra gjort för att vara mig måste jag säga. Jag brukar alltid vara ute i sista sekund, men inte i år inte.

Har haft lite lyxmiddag här hemma med oxfilé och klyftpotatis, inte så bra för dieten men det ska jämna ut sig ändå hoppas jag. För övrigt är det bara 3 skoldagar kvar tror jag om jag inte minns fel, 2 kanske till och med. Om en vecka åker jag hem till Mariestad iaf, ska bli så jäkla skönt att komma hem faktiskt. Vem trodde det om sketna gamla Mariestad?!

Innan jag åker hem ska jag hinna med julmys med Hannah och Lina dock. :) <3



Så här ser jag ut för er som glömt (;

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0