15 december

Shit, halva december har redan gått. Har knappt märkt något med tanke på hur mycket man har att göra.
Har precis ätit frukost nu och ska snart klä på mig och sen gå till skolan. Idag väntar två st seminarium i tvärgrupper. Det ska nog gå vägen tror jag.

Slutar 1200 och då ska jag försöka vara lite effektiv och ta min promenad innan resten av gruppen kommer runt ett någon gång. Vore trevligt att gå när det är ljust för en gång skull så slipper jag promenera ikväll när jag har lite att göra.

Jag och Marcus ska antagligen börja storstäda lägenheten idag eftersom vi åker hem på lördag och är borta ett tag. Marcus får ta avloppen :D Vad jag ska göra vet jag inte än ;)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0