Myspys

Igår var det kräftskiva hemms hos Julia, hade supertrevligt, trots att jag inte gillar kräftor ;) Var en mycket lyckad kväll trots att jag var hemma tidigt. Var dock glad för det idag eftersom att bussen hem till Örebro gick 1215. Har haft besök utav Blerina idag, vi tog en promenad och gick sedan in på Ica Tybble och handlade lite. Just nu sitter jag och tittar på "Vad blir det för mat", gillar matprogram även fast jag är helt värdelös på att laga mat själv. Har även en godisskål framför mig, borde egentligen äta kvällsmat men skitsamma, lever man studentliv så gör man ju!

Imorgon är det första dagen, börjar bra med lektionsstart kl 1215. Vet inte ens om det är lektion förresten, introduktion och kursstart står det på schemat. Får se imorgon vad det innebär. Får se om jag ger mig iväg på lite nollning också på kvällen, är lek & spelkväll imorgon. Kan bli kul! Ska även se om man kanske går till COREn för första gången på fredag, ska få med mig Blerina. Kanske Marcus och hans kompisar med så man inte går vilse ;)
Nu ska jag nog slänga en macka eller två i brödrosten och se om det går något vettigt på tv.


So much I want to say, but don't dare.
Afraid to hear you say: I don't care.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0