Imorgon

Imorgon börjar ju det nya livet hörrni. Har inga lektioner imorgon men ska registrera mig och sedan är det lite information. Sen är det rundvandring och sedan är det fest på COREn, tror jag skippar de två sista, behöver spara mina pengar inför kräftskivan i Mariestad på lördag. Ska bli skönt när första studiebidraget kommer så man kan börja betala tillbaka lite av den summan jag är skyldig min andra halva :) Behöver även köpa böcker, känns skönt om jag har de flesta böckerna när föreläsningar och sånt drar igång, men det ska nog gå att ordna. Är inte nervös ännu, kanske kommer senare. Bara att intala sig själv att det faktiskt är likadant för alla, inte bara jag som är nykomling ju.

Sitter just nu och tittar på något läkarprogram, ganska roligt faktiskt (ärvt från min mammas sida :)
Blir till att lägga sig hyfsat tidigt ikväll, får nog gå upp runt nio imorgon för att beställa böcker och sedan registrera sig innan informationen börjar 10.30.

Wish me luck!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0