Första dagen gjord

Idag har jag registrerat mig, varit på campusvandring och fått information. Mycket att ta in på en dag, men tror att jag har koll på det mesta. Blev även indelade i grupper, grupp D hej!
Kl 1700 idag ska man gå till Kåren om man har ork och lust. Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra än, får se lite senare sen :)
Just nu borde jag göra något att äta, älskling hade varit snäll och diskat så det slipper jag idag, tack för det <3 Ser fram emot lördag iaf, ska på kräftskiva hos Julia, kan bli riktigt roligt. Blir nog min sista helg i Mariestad på ett bra tag skulle jag tro, men ni som vill är jättevälkomna upp hit till Örebro! :D

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0