Wipeout

Galet underbart program om jag får säga det själv, jag och mamma skrattade så vi tjöt, bokstavligt talat. Vi avnjöt en pizza samtidigt också, inte ett helt fel avslut på denna helgen faktiskt.
Nu måste jag även se på Filip och Fredriks nya program, dom gör ju faktiskt inget annat än succé dom där två.
Måste också plugga engelskaredovisning, det passar inte riktigt in i denna förträffliga söndagskväll men vissa saker måste ju göras.

Denna vecka känns inte överdrivet motiverande, som sagt engelskaredovisning imorgon, inlämning tisdag samt tandläkare, inlämning torsdag. Mja, sådär va.

Nu ska jag ägna mig åt Filip och Fredrik, hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0