Förändring

Bloggens tidigare utseende var ju förjävligt rent ut sagt så kände att jag fick fixa till det lite et voila! Lite bättre än innan hoppas jag. Sitter i sängen och kikar Robinson, gillar den där Billing alltså, sen läkarn med, hejaheja. Funderar på att se på någon film när Robinson är slut, för inte kan man ladda ner något längre inte, nejdå.

Imorgon får jag ta att läsa ut engelskaboken och skriva ner den redovisningen, känns som det är en väldans massa plugg även fast projektarbetet äntligen är klart. Men det är inte långt kvar, 50 dagar på torsdag om jag inte är helt fel ute. Det enda jag har kvar att fixa nu inför studenten är skor till studentdagen + smycken till balen, sen är allt finished.

Längtar även till 1:a maj, för då får jag (vi) våran första lägenhet tillsammans, min allra första överhuvudtaget iofs, men samboliv passar mig nog mycket bättre än att bo ensam tror jag, det lär vi ju märka om inte annat.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0